MENÜ

I Love Kocsik tongue-outcool

Igen, a Aventador volt lendületes belső, pushrod felfüggesztés az első naptól kezdve, de mint oly sok korábbi V-12 Lamborghini, ez még mindig sokkal jobban megy gyorsan, egyenes vonalban, mint az ívelt. Ez változott az Aventador SV és gyorsan követte az Aventador-alapú Centenario . Buzgón remény volt, hogy ez lenne a tartós változás a filozófia, és miután már tapasztalt Aventador S tudok boldogan jelenti a forradalom életét.

 Az Aventador S”jobb kezelhetőség elsősorban eredményeként a hátsó kormányzási rendszer, amely viszont a hátsó kerekek akár 1,5 fokos fázisban az első kerekek a jobb nagy sebességű kanyarodási vagy akár három fokkal szemben az első kerekek a jobb alacsony sebességű kanyarokban. Lamborghini állítja, ez ugyanaz a hatása, mint meghosszabbítják a tengelytáv 28,6 inches nagy sebességnél a jobb stabilitás vagy lerövidítése azt 19,7 hüvelyk alacsony sebességen, hogy javítsa a fordulási sugár. Mindkét irányban, a kerekek beállításához 5 milliszekundum, olyan gyorsan, hogy teljesen észrevehetetlen. A rendszer működik minden sebesség egészen az autó 218-plus mph drag korlátozott végsebesség.

Szavazás

Tetszik az oldal ?
Igen.
Nem.
Asztali nézet